Fandom

Freeciv

Licens

112pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Introduktion | Manual | Features | Artikler | In The Beginning | Timeline | People | Licens

Freeciv er udgivet under GNU General Public License 2. Dette betyder, at du kan 'forære' det til hvem du måtte ønske, uden at betale os for spillet. Du skal heller ikke bede os om lov for dette. Hvis du laver ændringer til spillet, så læs hvad licensen siger om dine ændringer før du distribuerer spillet.

For distributører som ønsker at inkludere Freeciv på CD eller DVD: Vi tillader (moralsk) distribution af Freeciv på CD/DVD sammen med computer magasiner. Du skal ikke kontakte os først for godkendelse, du kan distribuere Freeciv gratis eller for et administrationsgebyr under GNU GPL ligesom alle andre.

Bemærk at GPL kræver, at du distribuerer kildekoden sammen med programmet. Vi anbefaler, at du ligger den .tar.gz komprimerede kildekode af den samme version af Freeciv, som du ønsker at distribuere på CD/DVD'en i det samme bibliotek som den kompilerede udgave. Du behøver ikke at vise hvordan kildekoden installeres eller yde support i forbindelse med denne. Det er ikke nok at oplyse et link til kildekoden eller at tilbyde FTP download.

GPL licensen er den eneste licens hvorunder Freeciv kan distribueres. Vi vil ikke (og kan ikke) give tilladelse under andre licensformer, og vil tilbyder heller ikke nogen form for garanti.

Ad blocker interference detected!

Also on Fandom

Random Wiki